סושי תל אביב יפן זה כאן

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

מסעדת סורה גאה להנחית בתל אביב את מנות הסושי המומלצות והמפורסמות של טוקיו. העיר הלבנה הפכה כבר מזמן לשם נרדף לאוכל אסייתי, לכן אנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר ומזמינים אותך לטעום.

אם תמיד חלמת על סושי טוב אבל לא יצא לך לטוס למזרח הרחוק, השף של מסעדת סורה מחכה לך בסניף או בהזמנת טייק אווי דרך האתר. אנו מתחייבים לדגים טריים וסושי משובח ובטוחים שנוכל לעמוד גם בדרישות שלך.

למה בנוגע לאכילת סושי תל אביב מובילה על שאר הארץ?

גוש דן בכלל ותל אביב בפרט הם המקום לאכול בו סושי. קודם כל, תושבי תל אביב והסביבה מציבים סטנדרטים גבוהים וזה תורם לתחרות בין המסעדות. כתוצאה מכך, יש בתל אביב מגוון רחב של מנות סושי מיוחדות שפשוט לא קיימות באזורים אחרים בארץ. מהמנות האלה ניתן כבר עכשיו להתרשם בזכות התפריט של מסעדת סורה והזמנה שלהן ב-TA גם תאפשר לך לקחת אותן הביתה.

כמו כן, באכיל במסעדת סושי תל אביב מובילה על שאר הארץ – גם בגלל מגוון אפשרויות הבילוי. סושי הוא כידוע מאכל בריא, נגיש וטעים שמיד אחריו ניתן להמשיך לבילוי בבר או במועדון. לחילופין, יש כאלה שמסיימים את הערב במסעדת סורה וגם עבורם סושי הוא פתרון נהדר. בכל מקרה, המסקנה היא שאין כמו תל אביב וגוש דן כדי לשדרג את הבילוי עם סושי ולסיים את הערב שבעים ומרוצים.

סושי בתל אביב כחלק מהתפריט היומי שלך

המחירים, הנגישות והנוחות של מסעדת סורה הופכים את תפריט הסושי לחלק בלתי נפרד מהתפריט היומי שלך. אצלנו יש מגוון של מנות פתיחה ומנות אורז וספינת הדגל היא רולים מיוחדים של סושי ובהם אוזקי, טטקי, ריינבו ועוד.

אם ברצונך לטעום מנה מיוחדת ולא מצאת אותה בתפריט, המלצרים במסעדה כבר יידעו מה לעשות כדי לפתור עבורך את הבעיה. כעת כל שנותר לך הוא ליצור קשר עם מסעדת סורה דרך האתר הרשמי – או פשוט להגיע לסניף ולהצטרף לרשימה ארוכה של מעריצי סושי בתל אביב וגוש דן.

יעניין אתכם : בר מסעדה בתל אביב | משלוחי סושי גבעתיים | משלוחים סושי תל אביב
חזור