משלוחי סושי בתל אביב

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

הסושי הוא בעצם אותו מאכל אשר עבר תהפוכות רבות ומשונות החל מתחילת דרכו בסין אחר כך ביפן ועד שהפך למאכל הנקרא סושי כיום אותו כולנו מכירים ואוהבים. הסושי תפס תאוצה בעולם כולו וגם בישראל כאשר הוא תפס מקום של כבוד בין סוגי המזון המהיר הנצרכים ביותר גם בידי אנשים הנמנעים ממזון מהיר בדרך כלל וזאת בזכות היתרונות הרבים שמציע הסושי ובעיקר מוצרי המזון הבריאים שמכילים אותו. כיום ניתן לראות כי ישנה תכונה בתנופה של הזמנת משלוחי סושי בתל אביב.

ממגוון עשיר, שירות אישי ומהיר ובמחירים אטרקטיביים

העקרונות המנחים שעומדים מאחורי משלוחי סושי בתל אביב, הוא ראשית, בחירת המסעדה או הסושיה המכינה סושי איכותי . העיקרון הנוסף הוא חומרי גלם איכותיים וטריים וכמובן אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים והם הקובעים בבחירת סושיה איכותית ומקצועית אשר תספק לכם חוויה קולינרית אוטנטית ואיכותית. ישנם אין ספור מקומות אשר מבצעים משלוחי סושי בתל אביב ותמיד שואלים איפה נמצא המקום האיכותי ביותר בהכנת סושי בתל אביב אך להפתעתנו הסושי הטוב בתל אביב בכלל לא נמצא בתל אביב אלה בגבעתיים במסעדת סורה.

במסעדת סורה תוכלו להזמין משלוחי סושי בתל אביב. סושי מקצועי ואיכותי העשוי חומרים טריים ואיכותיים ביותר שיש על ידי אנשי המקצוע המיומנים ביותר שיעניקו לכם חוויה קולינרית עשירה ומגוונת. בתפריט המשלוחים של מסעדת סורה תוכלו לבחור  בין סוגים שונים של סושי כמו: סושי חם, הוסומאקי, סנדוויץ' סושי, טמאקי-קונוס, אינארי, גנקן, ניגירי, סשימי, קריספי רול ועוד. כמו כן ניתן להזמין מגשיי קומבינציות של סושי וכן מנות ווק מוקפצות ועוד ארוחות עסקיות מושלמות והכוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוחים עשירים ושתייה כולל יינות מובחרים.

 

במסעדת סורה מעניקים יחס אישי לכל לקוח ובתפריט המשלוחים ניתן אף להרכיב סושי בהתאם לבחירה וטעמכם האישי. כל משלוחי הסושי בתל אביב נעשים על ידי צוות השפים המיומן של מסעדת סורה תוך הקפדה יתרה על חומרי גלם איכותיים וטריים ללא פשרות. משלוחי הסושי מגיעים עד לבית הלקוח ארוזים בצורה מושלמת בליווי סכו"ם איכותי, ורטבים לבחירה כמו: סויה, טריאקי, ספייסי מיונז, וואסבי, צ'ילי מתוק /חריף בהתאם לבקשתכם.

יעניין אתכם : בר מסעדה בתל אביב | משלוחי סושי גבעתיים | משלוחים סושי תל אביב
חזור