בר מסעדה בתל אביב

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

סורה בר מסעדה בתל אביב

אין שילוב יותר מנצח בבילוי בבר מסעדה בתל אביב. אתם רוצים לצאת לבלות, לשתות כמה דרינקים אבל רוצים לשלב את זה עם אוכל קל ומיוחד. מצד אחד אתם שותים את המשקאות האהובים עליכם, אך לא פוסחים על מנת סושי קל, או מנת דגים טובה שמשתלבת היטב עם השתייה.

כיום המסעדות בתל אביב, זיהו את הצורך לשלב בר אוכל יחד עם קוקטיילים שעושים חשק לעוד. כך בעצם ניתן להגיע לכל בר מסעדה בתל אביב ולהתפנק מבלי לנדוד לאחר האוכל לאיזה בר או פאב כדי לשתות. בכל בר מסעדה בתל אביב תוכלו למצוא לצד השתייה שתבחרו,  תפריטים עשירים המציעים לכם מגוון של מאכלים טריים ואיכותיים הנעשים במקום ומשלבים בשר, דגים, מאפים ועוד . לא מדובר בעוד בר מסעדה המציע לכם חטיפים, חמוצים, ומטוגנים כמו צ'יפס. כיום בכל בר מסעדה תוכלו להנות מתפריט ייחודי ועשיר ומארוחת גורמה שלמה.

מסעדת סורה, אחת המסעדות המובילות בענף הקולינריה ומתמחה בארוחות ותפריטים אסייתיים, מציעה לכם את הקונספט של בר מסעדה.

בבר מסעדה בתל אביב, תוכלו להנות מבר משקאות עשיר ומגוון הכולל משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים

ומגוון של בירות מחבית ואחרים. על הברים תמצאו צוות מקצועי ברמנים מובילים היודעים את כל רזי השתייה ויכינו עבורכם קוקטיילים משקשקים וצבעוניים, אשר יכניסו אתכם לאווירה ולהנאה מושלמת. אלה יפתחו עבורכם את התיאבון לסושי ומנות עיקריות אסייתיות מהתפריט.

בסורה תוכלו להנות מבר משקאות מקצועי ועשיר. לצד בר סושי ייחודי המתמחה בהרכבת סושי ומטעמים אסייתיים אחרים שישתלבו היטב עם הקוקטייל שתזמינו בסורה.

בסורה תוכלו להנות מאווירה רומנטית ומיוחדת. בסורה ניתן לשלב אירועים לבחירה, גדולים וקטנים כאחד. ניתן לשלב בילוי מושלם הכולל בר עשיר ומסעדה איכותית וייחודית בנוף מטעמי המזרח עם הטאץ' הישראלי והמותאם ללקוחות המקום. בר מסעדה בתל אביב כמו סורה מאפשר לכם להנות מהרבה יתרונות. יתרון חשוב וקריטי הוא הנגישות והמיקום המחבר בין שלוש הערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים. העיצוב המדהים המאפשר לכל סוג של קהל להגיע ולהתרווח באווירה אליה הוא מצפה.

יתרון נוסף הוא המגוון העשיר והייחודי בכל מנה בתפריט המבוסס על מטעמי המזרח עם השפעה ישראלית של מיטב השפים וצוות העובדים המקצועי.

יתרונות אלו בשילוב בר משקאות גדול ומגוון וצוות ברמנים מנוסה ומקצועי, מביא לכם את הבילוי האולטימטיבי והמושלם ביותר כבר מסעדה בתל אביב הכולל אוכל, שתיה ובילויים.

חזור