סושי תל אביב

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

מסעדות הסושי הטובות של תל אביב

עבור כל מי שאוהב סושי תל אביב היא יעד אטרקטיבי במיוחד. לאורך השנים נפתחו במקום מסעדות אסיאתיות רבות שבהן מוצעים רולים עשירים עם מגוון טעמים, לצד סושיות שמתמחות במגשים צבעוניים ומלאים בשילובים מיוחדים של דגים, ירקות, פירות ים ושלל רטבים נפלאים. מי שמחפש סושי בתל אביב לרוב יעדיף אחת משתי אופציות – משלוח עד הבית שאינו מצריך יציאה מהפיג'מה או חיפוש חניה, או לחלופין ביקור במסעדה עצמה כחלק מבילוי מצוין עם חברים או בשניים.

אם אתם שייכים לקטגוריה השנייה והסושי בשבילכם הוא בילוי של ממש, מסעדות רבות מעוצבות היטב, לרוב גם עם מוטיבים יפניים, וכמובן שגם עם צ'ופסטיקס, מנות ראשונות כמיטב המסורת של המטבח האסיאתי וקינוחים להשלמת החוויה האותנטית. אז מה האופציות שלכם ואיפה אפשר למצוא סושי משובח?

בנמל או באמצע הרחוב?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא איפה בא לכם לאכול היום. בכל הקשור למסעדות סושי תל אביב שופעת באפשרויות כמעט בכל פינה אפשרית. מי שרוצה ליהנות גם מטיול על יד הים ימצא מסעדות מצוינות בנמל או בקרבת חוף הים, מי שמחפש מסעדת סושי בתל אביב שאיננה רחוקה יגלה שישנן לא מעט אפשרויות טובות בסביבת מגוריו או במרחק הליכה קצר. אין ספק שמדי כמה מטרים תגיעו לשלל מסעדות שבהן יגישו לכם סושי בדיוק כמו שאתם אוהבים.
בכל מה שקשור למסעדות סושי תל אביב היא מזמן עיר הבירה, המקום שבו הכל קורה ושבו ההיצע עשיר כל כך. רולים מטוגנים, פוטומאקי עם אצה בחוץ או בפנים, תוספות מדליקות, קומבינציות עשירות ומגשי אירוח גדושים בכל טוב – כל אלה מחכים לסועדים הנלהבים.

איך אתם אוהבים את הסושי שלכם?

כפי שאפשר להבין, מסעדות סושי בתל אביב יש בשפע. כעת נותר לכם, אם כן, להחליט איך אתם אוהבים את הסושי שלכם. רולים צרים של מאקי עם תוספת אחת של ירק או דג, רולים רחבים יותר של פוטומאקי עם מספר תוספות וציפויים ייחודיים או אינסייד אאוט שבו האצה בפנים והאורז בחוץ? מסעדות רבות מציעות גם מגוון קומבינציות כך שתוכלו ליהנות מהרבה יותר סושי, במגוון רחב יותר, ואם אתם עורכים בבית מסיבה וברצונכם לפנק את החברים עם שלל אפשרויות וטעמים של סושי תל אביב מציעה לכם את הפתרון האידאלי, שכן מסעדות סושי רבות מציעות מגשי מסיבות עם עשרות ואף מאות יחידות של סושי.אתם תצטרכו לדאוג רק ליין ולאווירה הטובה. במסעדות שבהן יציעו לכם מגשי אירוח שכאלה תוכלו גם לבקש משלוח עד הבית, כך שיהיה לכם את הזמן לדאוג לסידור הבית לקראת האורחים, בזמן שמישהו אחר דואג לתפריט מדליק שמורכב מכמויות אדירות של סושי וממגוון עצום של רטבים ותוספות.

מקומות בולטים

אם בחרתם לצאת מהבית ולמצוא מסעדת סושי בתל אביב, יש לכם כמה אפשרויות טובות מאוד, ואפילו לא מעט בכל רחוב ראשי וגם ברחובות הקטנים יותר. אין ספק שהמעדן היפני הזה כבש מזמן את ישראל בכלל, ואת תל אביב בפרט, כך שבין אם אתם גרים בעיר הגדולה או מחפשים לצאת לערב קסום באחד המקומות היפים והעמוסים בישראל, זוהי העיר בשבילכם.

לצד הרולים הללו תוכלו לבחור גם את הרטבים המועדפים עליכם, כמו סויה (לרבות סויה דלת נתרן), טריאקי מתקתק, מיונז עם נגיעות של חריף ועוד. מי שרוצה לגוון יכול לשלב בין טריאקי לספייסי מיונז ולגלות טעם חדש וממכר במיוחד, ולצד הסושי תוכלו להוסיף גם ג'ינג'ר או ווסאבי, בדיוק כמו שאתם אוהבים. למעשה, ברוב המקומות תוכלו להחליף מרכיבים במנות המוצעות, או להרכיב בעצמכם את הסושי שאתם רוצים. אם גיוון זה שם המשחק מבחינתכם, האפשרויות שלכם רבות מאוד.

חזור