סושי תל אביב סורה המסעדה האסייתית שלכם

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

סורה מציגה לכם סושי שלא תשכחו

אחת המנות היותר מועדפות מהמטבח היפני בישראל הוא הסושי. אמנם המנה המקורית של הסושי מקורה דווקא בסין כאשר בעצם היו משמרים דגים באמצעות גלגולם בתוך אורז חומץ ומלח. אך המנה קיבלה את הטאץ' שלה דווקא ביפן ועשתה עליה ובגדול לישראל ובעיקר לעיר הגדולה בה ניתן להנות מסושי תל אביב ובכמויות גדולות.

סושי תל אביב הוא למעשה מושג של סוגים שונים של אוכל בריא ומזין. אוכל לא משמין ובעיקר ניתן לאוכלו במהלך כל שעות היממה ללא שום קושי. לסושי תל אביב ובכלל מגוון שמות של סוגים שונים כמו: מאקי, פוטומאקי, אינסיידאאוט, ניגירי, טמאקי ועוד. אלה גם הפכו לשפה המדוברת בתפריט הישראלי של סושי תל אביב.

סורה המקום המושלם לאירוח מהנה במחירים אטרקטיביים וחוויה קולינרית מהנה

כיום ניתן לראות בכל פינת רחוב סושיות רבות ומסעדות ממטעמי המזרח הרחוק כאשר בתפריטן תמצאו גם סוגי סושי עשירים ומגוונים. גם בתכולה של הסושי ניתן להרכיב סוגי מזון שונים ומגוונים והמטבח הישראלי מצטיין בזאת כאשר הוא משלב מעבר לבסיס הסושי המורכב מאצה , אורז ודג נא גם מבחר של תוספות כמו ירקות, עשבי תיבול והכל לפי הטעם האישי לכל לקוח.

בגלל המבחר הגדול של הסושיות והמסעדות בהן מכינים סושי, קשה לדעת איפה הכי טוב. אבל כשאומרים סושי תל אביב, מתכוונים למסעדת "סורה" הממוקמת בקו התפר בין תל אביב, רמת גן וגבעתיים. מסעדת "סורה", המסעדה האיכותית והמתמחה במטעמי המזרח הרחוק ובה תוכלו להנות מבר עשיר יפני שבו מכינים סוגי סושי ייחודיים ואיכותיים ללא מתחרים.

 

מסעדת "סורה" היא מסעדה מהמובילות בארץ ובתל אביב בעיקר בתפריט עשיר של מבחר סוגי סושי. הסוד הוא לא רק באיכות הדגים וטריות חומרי הגלם המובחרים אלא גם בצוות שפים מיומן ומקצועי שמביא את סוגי הסושי שהם מכינים לרמות ודרגות כאלה שלא נראים במקומות אחרים. המנות של הסושי והקומבינציות מוגשות ללקוחות בטקסטורות צבעוניות ועשירות כשלצידן מטבלי ייחודיים המשתלבים היטב באכילת הסושי ולהנאה מרובה.

סושי תל אביב במרחק ביס אחד ממכם

במסעדת "סורה" תהנו מסושי תל אביב כזה שלא טעמתם בשום מקום אחר. השירות במקום אדיב ומקצועי. תמיד תוכלו לשאול את המלצר/ית כל שאלה הקשורה בתפריט ותקבלו מידע אמין ויעיל. כך תוכלו לבנות לכם ארוחה מושלמת של קומבינציית סושי ומטעמים אחרים נוספים בשילוב קוקטייל משובח או כוס יין בהתאמה אישית.

יעניין אתכם : בר מסעדה בתל אביב | משלוחי סושי גבעתיים | משלוחים סושי תל אביב
חזור