סושי בתל אביב סורה המומלצת ביותר

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325
מגדלי עזריאלי

סושי בתל אביב – מסעדת סורה

המון מסעדות בתל אביב והסביבה מציעות סושי בתל אביב איכותי ויוקרתי המורכב על בסיס מתכונים ידועים. אחד המאכלים הפופולאריים ביותר שהצליחו לחצות גבולות תרבותיים ולהפוך למעדן בינלאומי שאי אפשר להתעלם ממנו הינו המאכל שמקורו ביפן, הלא הוא סושי. הוא הגיע אלינו מהמזרח הרחוק דרך ארצות הברית והישר למדינת ישראל, ומאז אנחנו לא מפסיקים לאכול אותו, להזמין אותו וליהנות ממנו. סושי בתל אביב הוא סיבה מצויינת לאכילת מאכל בריאותי וטעים. הסושי בתל אביב נחשב מעדן לחך. ייחודו במרקם קליל של דג, אצה מיוחדת ואורז דביק ולבן קלאסי בתוספת ירקות ורטבים שונים.

הסושיות בתל אביב ידועות ביצירתיות שלהן להכין ולהגיש סושי בכל מיני צורות משונות ולהעניק להן שמות שונים. אך הבסיס של שלושת המרכיבים לא משתנה למעט הסושי בתל אביב העשוי על טהרת הצמחונות ובמקום דג נמצא התחליף של הטמגו.

סושי האוכל המהיר היחידי שעונה על שני הקריטריונים של טעם ובריאות גם יחד. חוץ מזה שהסושי עשיר באומגה שלוש ואומגה שש בגלל הדג, הסושי נטול שומן ושמן. האורז מבושל בהרתחה, והאצה גם היא מזינה ובריאה והינה מקור של סיבים תזונתיים שלא מצויים במזונות אחרים.

סושי בתל אביב מתאים לנו בכל שעה

כיוון שסושי הוא מאכל טעים ובריא כדאי מאוד לבחור בו כארוחת צהריים במשך יום עבודה ארוך, אפשר להזמין סושי כארוחת חברים משותפת בשעות הערב ואפילו יש בסושי בתל אביב מקומות בהם ניתן להזמין קומבינציות מגוונות של סושי עד הבית ולהנות מכל ביס.

 

משלוחי סושי בתל אביב

מסעדת סורה בגבעתיים מתמחה בהכנת מגוון רחב ומקורי של סושי בתל אביב וניתן לקבל מתוך התפריט העשיר סושי איכותי מחומרים טבעיים בלבד וטריים במיוחד כאשר הם מיוצרים על ידי מיטב השפים במתמחים בהכנת סושי ועם יצירתיות ומקוריות הייחודית אך ורק למסעדת סורה. מסעדת סורה מאפשרת ללקוחותיה לבנות לעצמם את מרכיבי הסושי בתל אביב ולהנות מכל השפע והטריות של המוצרים המרכיבים את הרול. כמו כן וכחלק מהשירות ניתן להזמין סושי בתל אביב עד הבית במסעדת סורה ולקבל את אותה איכות כולל התוספות המגוונות. סושי בתל אביב אוכלים בסורה ונהנים מכל ביס. הזמינו סושי בתל אביב ממסעדת סורה ותהנו מהטעמים הייחודיים, המגוון העשיר השירות והיחס האדיב ובעיקר מהמראות הצבעוניים בהגשה ובהכנה כאחד.
חזור