משלוחי סושי גבעתיים

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

מתפנקים עם משלוחי סושי גבעתיים

אם באים אליכם אורחים ללא צפויים, או שסתם בא לכם ארוחה טובה בריאה ומושלמת באווירה ביתית חמה ונינוחה, אין לכם אופציה יותר טובה מלהזמין משלוחי סושי גבעתיים.

סושי הינו מאכל יפני העשוי מאורז מוחמץ והמשלב בתוכו דגים נעים, מעושנים ומבושלים וירקות למיניהם או לצמחונים שביניכם אומלט טמגו משובח. על האורז מניחים אצה, כאשר על האצה מניחים את כל אותם דגים וירקות שאנו רוצים לאכול בסושי, ואת הכל מגלגלים יחדיו עד שנהייה גליל של מעדן קולינרי. את גליל הסושי חותכים ל-8 חתיכות ומגישים עם רטבים, סויה, ג'ינג'ר וואסאבי. הכנת הסושי נשמעת פשוטה אך יש לדעת ולהתמחות באומנות הכנת הסושי.

משלוחי סושי גבעתיים

במיקום מושלם

במסעדת סורה היושבת בקו התפר בין תל אביב גבעתיים ורמת גן, מתמחים במשלוחי סושי בגבעתיים והסביבה. המדובר בסושי טעים במיוחד בעל ייחודיות של מרכיבי הרולים בשלל צבעים ומרכיבי מזון בעלי ערכים תזונתיים גבוהים. הרולים של הסושי בסורה גבעתיים מוכנים במקום על ידי צוות מיומן ומקצועי באיכות וניקיון בלתי מתפשרים.

בתפריט המשלוחי סושי בגבעתיים של מסעדת סורה תמצאו את כל הסוגים הקלאסיים והידועים של הרולים לסושי ביניהם גם רולים של סושי ייחודי ומרכבי מזון מיוחדים שנבנו על ידי צוות מכיני הסושי המיומנים.

משלוח סושי מושלם

במשלוחי סושי בגבעתיים שתזמינו ממסעדת סורה, תקבלו את המשלוחים עם הסושי שהזמנתם בתוספת כל האביזרים הנלווים לרבות סכו"ם מעוצב וייחודי ( צ'ופ סטיק ), מגוון רטבים הכוללים: סויה, טריאקי, מיונז פיקנטי, וואסבי, וג'ינג'ר כבוש והכל ללא תוספת תשלום. משלוחי סושי בגבעתיים של מסעדת סורה מגיעים לכל כתובת במהירות ובזמן סביר. אבזור המנות במשלוחים נארז בקפידה רבה תוך שמירה על אסטתיקה וטריות המוצר עד לבית הלקוח.

סושי איכותי במשלוחים

משלוחי סושי גבעתיים הנעשים על ידי מסעדת סורה ניתן לשלב מגוון של רולים ולקבל מנות של קומבינציה משגעת מתוך מגוון תפריטי המשלוחים המוצעים לכם באתר של המסעדה. כמו כן תוכלו לשלב רולים ואו מנות קומבינציה המורכבות על ידכם ולפי טעמכם וכך תקבלו ערך מוסף למגוון המשלוח ולפי טעמכם. משלוחי סושי בגבעתיים עושים במסעדת סורה ונהנים מכל ביס.

חזור