משלוחי סושי בתל אביב

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

פינוק בלי לצאת מהבית

בין אם מדובר בערב גשום או בלילה חם בשיא הקיץ, סביר להניח שאתם מעדיפים להישאר בבית, תחת המזגן (המחמם או המקרר) ומול סדרת הטלוויזיה האהובה שלכם, וגם סביר להניח שאין לכם אנרגיות לבשל. אפשר להבין מדוע. לפעמים נדמה שאנחנו חיים במרוץ שבו אין לנו זמן לעצור, ובטח שלא לבשל.
ברגעים כאלה מומלץ שתישענו לאחור ותבחרו לעצמכם מסעדה טובה שתביא לכם את הפינוקים הטובים ביותר שלה עד לפתח הבית. אתם הישארו בפיג'מה, טפלו בסידורים שלכם, קראו מיילים ועברו על הפייסבוק, האוכל יגיע מבלי שתתאמצו.

משלוחי סושי בתל אביב הם בין המשלוחים המבוקשים ביותר, בעיקר משום שמדובר באחד המטבחים האהובים והאיכותיים ביותר שיש, ואם אתם עדיין לא מכירים את המטבח המלהיב הזה, הגיע הזמן שתכירו.

משלוחי סושי בתל אביב – משלוחים מכל סוג

רבים בוודאי חושבים שסושי הוא רול צר או רחב עם דג, ירק או שילוב בין השניים. המציאות קצת יותר מורכבת ומעניינת מזה, ולמעשה תוכלו למצוא היום שלל טעמים וסוגים של סושי. הנה כמה מצורות ההגשה הייחודיות והאהובות ביותר של הסושי, המעדן היפני הכי טעים שיש:

מאקי – רול צר עם תוספת אחת של דג או ירק, הוא אחד הרולים הנפוצים והמבוקשים ביותר. זהו גם רול שאפשר להכין לב בבית עם מחצלת מיוחדת, אורז בחומץ ואצה, ועם רטבים כמו סויה וטריאקי.
פוטומאקי – בכל הקשור להזמנת סושי תל אביב, משלוחים רבים כוללים את הפוטומאקי, שהוא הרול הרחב יותר שבו אפשר להוסיף מספר תוספות לרבות דגים, ירקות, פירות ים וגם ציפויים שונים, טיגון ועוד.
ניגירי – המעדן הזה, שבשמו הארוך יותר נקרא ניגיריסושי, מורכב למעשה מרצועת אורז שאינה גדולה יותר מאשר ביצה, ועליה פרוסה פיסת דג או פיסה של ירק כמו אבוקדו או בטטה, כאשר המרכיבים קשורים יחד עם אצה דקה.
קונוס – אצה מיובשת אשר מסודרת בצורה של קונוס היא הכלי שבתוכו מוגשים הדגים, הירקות וכמובן גם האורז. אין ספק שאת המנה הזו תצטרכו לאכול בידיים, אלא אם יכולת השליטה שלכם במקלות האכילה טובה כל כך שתצליחו לאכול את הקונוס עם צ'ופסטיקס.
סנדויץ' סושי – הכריך הטעים הזה מורכב מאורז אשר מקופל לשניים ובין קפליו נדחסים הדג והירקות (או רק הירקות, בגרסה הצמחונית יותר).

בלי חניה ובלי המתנה

לאחר שבחרתם לעצמכם את סוג הסושי האהוב עליכם נותר לכם להחליט אילו טעמים תרצו בתוכו. לצד הסלמון תוכלו להוסיף לרול שלכם ירקות שונים (אבוקדו, מלפפון, בטטה, פטריות שיטאקי ואפילו גזר), גבינת שמנת או גבינה מותכת, עלי בצל ירוק, עירית או אספרגוס, וכמובן דגים נוספים כמו דניס, טונה, טונה אדומה, ואפילו צלופח או שרימפס למי שאיננו מקפיד על כשרות.

שימו לב שבמקומות רבים תוכלו לבחור גם ציפוי מתאים לרול שלכם, כך שאת הפוטומאקי אפשר לעטוף בדג, באבוקדו או בבטטה, לצפות בשומשום שחור או פשוט לטגן כדי לתת לו טעם עשיר עוד יותר. הזמנת מנות אלה במסגרת משלוחי סושי בתל אביב תבטיח לכם חיסכון משמעותי של זמן, שכן אין לכם צורך בחיפושי חניה (אתגר של ממש כידוע לתושבי תל אביב ולמבקרים בה) וגם לא תצטרכו לחכות בתור. לחובבי סושי תל אביב משלוחים הם בהחלט דרך טובה ליהנות מהמטבח היפני עם מינימום מאמץ והשקעה.

מרכיבים שטרם הכרתם

רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון או נכנסים לאתר האינטרנט כדי לבצע הזמנה של משלוחי סושי בתל אביב, הנה כמה מרכיבים ייחודיים שכדאי לכם להכיר וגם להוסיף לרול שלכם: הצמחוניים בוודאי ישמח לדעת שאת מנות הדג אפשר להמיר בטופו שיעניק לרול מרקם נפלא וטעם מיוחד מבלי שיהיה כל צורך לאכול דגים או מוצרים מן החי, ולצדו אפשר להוסיף את הירקות הקלאסיים והפופולאריים ביותר בסושי – מללפון, אבוקדו, בטטה ופטריות סיטאקי. ישנם גם כמה מרכיבים שאתם אולי קצת פחות מכירים, לפחות בשם. טוביקו הוא השם שמתאר ביצי דג, שבהם ניתן לעטוף את הסושי מבחוץ או למלא אותו מבפנים, דאיקון הוא צנון כבוש ואילו נאטו הם פולי סויה. גם טמאגו הוא מושג שכדאי להכיר, והוא למעשה השם שמתאר חביתה יפנית. האפשרויות רבות ומגוונות, אין בכך ספק, והטעם – ממכר.
חזור