מסעדה אסייתית תל אביב

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

אסיה בלב תל אביב

יש כמה מדינות שהביאו לעולם תפריט אוכל מסעיר ומלהיב שכולל שפע של טעמים, צבעים וניחוחות. המטבחים הללו כבשו מדינות רבות בעולם וגם את ישראל, ובאופן ספציפי יותר את תל אביב. בכלל נדמה שתל אביב היא עיר שבה אפשר למצוא הכל מהכל, והדבר נכון עוד יותר בכל הקשור לאוכל. מסעדות רבות מציעות מגוון מאכלים ומעדנים ממטבחים בינלאומיים, ובעיקר מהמטבח האסיאתי.

למשל,

לא רחוק מהעיר נמצאת מסעדת סורה שמושכת אליה קהל רב, בשל היכולת לבנות את המנה לפי רצונו של המזמין או לחילופין, הזמנה מהמסלול המהיר. (התפריט)

בכל הנוגע למסעדות, מי מכם המחפש מסעדה אסייתית בתל אביב והגיע למסעדת סורה, הולך לגלות בדיוק עד כמה המסעדה הזו שונה ממסעדות האחרות בעיר, ולאן הוא ילך בפעם הבאה שיתחשק לו סושי.

אחת מני רבות היא סורה שבה האוכל הוא אמנות, ואם אתם חובבי מעדנים אסייתיים מפנקים – הנה המקום האידאלי עבורכם.

המטבח התאילנדי התל אביבי

בין המדינות האסייתיות שמציעות את המאכלים הטובים ביותר ניתן למנות את תאילנד, מדינה שהכירה לנו מוקפצים שונים ושילוב של טעמים ותבלינים שמעשיר כל תבשיל וכל נתח בשר. המסעדות השונות מציעות לסועדים תפריטים שמעוררים את החשק עוד בשלב הקריאה, מה שעשוי להקשות על הבחירה ולהפוך אותה למשימה מאתגרת במיוחד, ובשילוב עם עיצוב אותנטי ושירות מצוין זוהי בהחלט אטרקציה של ממש

מגוון הוא שם המשחק

מסעדות אסייתיות בתל אביב יכולות להיות גם יקרות קצת יותר, אבל המחיר בהחלט מוצדק כשמדובר על מנות מפנקות ועל חומרי גלם טריים ואיכותיים בשילובים שאין כמותם. המסעדות שבהן תחוו את החוויה של ישיבה בשולחנות ארוכים, לצד סועדים שאתם אולי קצת פחות מכירים, אבל הם אווירה חמה ונעימה מאוד, וגם עם חוויית שירות בלתי רגילה.

במסעדות הללו תגלו שגם המנות הראשונות הן מושקעות ועשירות בטעמים, ולהשלמת הטעם תיהנו גם מקינוחים שהם מרשימים למראה וטעימים כל כך שלא יישאר מהם פירור בתוך כמה רגעים.

סין ויפן בעיר הגדולה

שתי המדינות הפופולאריות ביותר בכל הקשור למטבח האסייתי הן יפן וסין. המטבח הסיני הוא בהחלט מתקתק ועשיר, והמטבח היפני מגוון מאוד בטעמים בזכות הסושי שמוצע בצורות הגשה שונות, כך שאתם יכולים לבחור ולהפתיע מחדש בכל בילוי ובכל ארוחה. למעשה, האפשרויות שלכם כל כך רבות, שאם אתם מחפשים מסעדה אסייתית בתל אביב אתם יכולים גם לגוון ולנסות מסעדות שונות שפזורות באזורים מרכזיים שונים – בנמל תל אביב תגלו בצפון דיזינגוף ובלב העיר סושיות רבות אחרות ומסעדות סיניות, אבל אף אחת מהן לא יכולה להשתוות לרמה ולאיכות הקולינרי של מסעדת סורה המפורסמת . אם אתם מעדיפים לא לצאת בכלל מהבית, גם זאת אפשרות מצוינות ולרוב המסעדות יש שירותי משלוחים מצוינים. כל שאתם צריכים

חזור