בר סושי בתל אביב

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

המאכל המפורסם שתפס את הישראלים ומתחרה אפילו בפלאפל המאכל הלאומי, הוא מנת הסושי. בכדי להנות מסושי איכותי וטרי וממגוון סוגים, חשוב לבחור בבר סושי בתל אביב שיענה על הציפיות שלכם ויכין לכם את הרול האידאלי עבורכם ולפי טעמכם. למרות ההיצע הגדול והנרחב וכמעט בכל פינת רחוב תוכלו למצוא בר סושי בתל אביב, אך בר סושי איכותי ואמיתי הוא לא בהכרח נמצא בתל אביב. דווקא בר סושי של מסעדת סורה הוא אחד הברים העשירים ביותר בהם מעניקים לכם מבחר עשיר וטרי של סוגי הסושי השונים העשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים הנבחרים אחד אחד ומבטיחים לכם מנות יוקרתיות וטעימות להפליא.

בר סושי בתל אביב מנות נודלס מפתיעות מגוון קומבינציות

בר סושי בתל אביב שבמסעדת סורה

מאפשר לכם להנות מהרכבת רול ייחודי משלכם בהתאמה אישית ועם מגוון התוספות המוצעות לבחירתכם. מסעדת סורה מציעה ללקוחותיה אפשרויות רבות של סושי מדגים כמו טונה, סלמון, סיבס, ילו טייל, שרימפס ועוד, המוגשים במבחר וואריאציות של רולים כמו אינסייד האוט, מאקי, פוטומאקי, רול מטוגן ועוד. מסעדת סורה גם לא מקפחת את אוהבי הסושי הצמחוני וגם כאם מובטחת לכם חווית בחירה והתאמה אישית של מבחר רולים בשילוב ירקות טריים ואיכותיים, אומלט טמאגו משובח ועוד.

בבר הסושי של מסעדת סורה תוכלו להנות ממנות גדולות ועשירות עם תוספות של רטבים מיוחדים ומקוריים מעשה ידי השפים המיומנים ועוד הפתעות שיעשירו לכם את המנה ויענו על הציפיות שלכם באופן מושלם. כמו כן המסעדה משלבת תוספות לבחירה הניתנים להוספה בכל מיני צורות של רולים עם תוספות ייחודיות שלא תמצאו בכל בר סושי בתל אביב. כך למשל תוכלו להנות מירקות ייחודיים כמו אספרגוס, קמפיו ( דלעת כבושה) ומגוון עשיר נוסף המשתלב בטעמים ברולים שתבחרו מתוך התפריט העשיר והמגוון ו/או בהתאמה אישית.

לאלה שאוהבים להנות מארוחת סושי משפחתית בביתם או במפגש חברים, סורה בר סושי בתל אביב מציע משלוחים של קומבינציות סושי במבחר טעמים ובהרכבה עצמית. המנות יגיעו אליכם במהירות ארוזות בצורה אסתטית עם מארז שומר קור/חום וכל התוספות כולל רטבים, אבזור וסכום תואמים ושלל פינוקים ייחודיים של מסעדת סורה האוהבת לפנק את לקוחותיה ולהעניק להם מנות עשירות טריות וטעימות שיגרמו להם לחזור שוב ושוב ולהנות מכל ביס.

יעניין אתכם : בר מסעדה בתל אביב | משלוחי סושי גבעתיים | משלוחים סושי תל אביב
חזור